DOSEŽITE ZASTAVLJEN CILJ

Cilj…ali tam, kjer se vse hitro začne, pa tudi hitro konča.

Kolikokrat ste že slišali, da je za uspeh potrebno imeti plan? Jap, toda kaj je to in kako si ga naredimo, oziroma prilagodimo? To pa vam malokdo zna povedati. V kolikor niste vrhunski športniki in nimate že izdelan mikro in makro ciklus, je ta članek še kako za vas. Za vsako pot moramo poznati cilj, kako do njega, koliko časa potrebujemo do njega, s kakšnimi orodji ali sredstvi ga bomo dosegli, pravzaprav je kar nekaj ovir, ki nas ločijo od cilja.

NAJPOMEMBNEJŠI JE PLAN! Brez plana ni ničesar in ne boste dosegli ničesar, razen trošenja časa in denarja.

V mnogih knjigah in e-knjigah, revijah in na spletu, dobite nasvete kako trenirati, kako kuhati, kako… in kdo vam pove kje, kdaj in kako to aplicirati na VAS? Hmm… ja za se zamislit. Žal ne gre drugače. Težko je napisati nekaj, kar bi ustrezalo veliki količini ljudi, ker vsak mora imeti svoj individualen plan, če hoče uspeti. Kajti eni uspejo, drugi pa ne in kaj se potem zgodi? Čeprav imate dober plan tako treninga, kot prehrane, je vse lahko zanič oziroma, NE DELUJE.

Plani niso nič drugega, kot dobro sestavljeni programi dela.

Lahko je to načrt hrane, ob kateri uri, kaj se bo jedlo, ali le program treninga, kateri dan, katera vaja. Kot sem rekel, problem pri brezplačnih download-ih programov iz interneta ali copy paste programih je ta, da so za masovno uporabo, da uporabnika pritegnejo in pošljejo v spletno trgovino po nakupih. Vi ste edinstveni zato zahtevajte več in to od sebe ne od drugih! Plani naj bodo narejeni REALISTIČNO. To pomeni, da ne prehitevajte časa, če do sedaj niste nič naredili zase, tudi v enem tednu ne boste uspeli narediti čudeža, ampak to že veste, brez veze, da vam pišem. Kar morate vedeti oziroma se zavedati, da če ste Endomorph tip človeka, ne morete postati Ectomorph tip človeka z nobenim tipom treninga in prehrane. Enostavno ne gre, ker je v igri genetika. Torej če dobite brezplačen plan treninga in prehrane od punce, ki je Ectomorph tip človeka s 53 kg, vi pa Endomorph tip človeka s 75 kg, ta plan ne bo deloval, ker je prevelika razlika v kaloričnem, težavnostnem in časovnem nivoju.

Plani naj bodo narejeni za dolgi rok in za kratki rok.

Kratki rok, dan, teden, si zadajte cilje vaših prvotnih sprememb. Slabe navade, staro razmišljanje… nekaj kar lahko vsak dan naredite zase, brezhibno. Dolgi rok , mesec , leto, si zadajte vaše »skrite« želje oziroma cilje, kako boste izgledali, ali kake rezultate boste dosegli. Vedno in to velja tudi za vse ostale stvari v življenju, imejte plan B. Osebno imam za določene stvari tudi plan C in D. To ne pomeni, da sem paranoičen ali, da si ne zaupam.

Temu se reče FLEKSIBILNOST in garantiram vam, da je to ena od SKRIVNOSTI USPEHA, za karkoli in kjerkoli!

Nikoli ne veste, kako se stvari lahko razpletejo, zato je bolje biti pripravljen in imeti rezervni plan, še posebej, če ste čustveno »nestabilni« in vas take reči, ko nekaj ne deluje ali ni rezultata po vaših željah, hitro spravijo v depresijo ali slabo voljo. Ni dovolj samo imeti kratkoročni, dolgoročni plan. Vedno so potrebne spremembe, ki pa morajo segati v vaš temelj vsega, podzavest, navade… ker kot sem že v uvodu napisal, če stvar enostavno ne »štekaš« in se ti nekaj ne »premakne v glavi«, ti ne pomaga noben strokovnjak, ne informacija, ne trening! In tu se vse hitro začne in hitro konča.

Se tudi vi trudite narediti spremembo? Mi smo tu, da vam pomagamo. Lahko vas naučimo postati sam svoj trener, ali vam pomagamo z izkušnjami, odgovori in podporo, ki jo sedaj potrebujete. Kliknite na eno od navedenih povezav in izvedite več.